Jultack

• Helene N
  • Författare till inlägg
  • Elit Forummedlem
  • Elit Forummedlem
Mer
17 dec 2014 21:56 #2221 av Helene N
Jultack skapades av Helene N
Hej!
Det känns som det bara är en månad sedan som jag senast tackade för julblomman från er - men det är faktiskt ett helt år!
Tusen tack alla ni härliga löpare i klubben för den super vackra blomman! Ni ska veta att egentligen är det tre presenter ni ger mig.........först och främst blomman, men sedan är påsen år från år en alldeles utmärkt tomtesäck på julafton och sedan använder jag blomkorgen ofta till Startmilen. Jag fyller den med diverse godsaker och vips så har jag ett fint pris till prisbordet!!
Jag vill passa på att önska er alla en riktigt God och härlig Jul! Hoppas att ni får chans till löpning, träning och vila från vardagen. Vi ses på det nya året med nya tag och inspiration inför nästa års löparsäsong.
Julkramar från Helene

Be Logga in ansluta till konversationen.

• Charlotte N
  • Premium Forummedlem
  • Premium Forummedlem
Mer
18 dec 2014 20:34 #2222 av Charlotte N
Svar från Charlotte N i ämnet Jultack
Här kommer ett stort tack även från mig för den fina julblomman. Tack, tack!! Det värmer verkligen så här i de mörkaste tider. Men vet ni, i dag gick solen ner EN minut senare än i går. Äntligen!
Hoppas ni alla får en härlig jul- och nyårshelg och att nästa år blir ett riktigt START-år.
Varma hälsningar från Charlotte

Mer
25 dec 2014 23:55 #2225 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Jultack
Ja, även jag instämmer till "kören" av tack för blomman, det sällskap och den gemenskap som skapas i klubben via bl.a. träningarna. Det är en skön känsla när ens engagemang och handlingar uppskattas. Just till vintern behövs verkligen sådant! Ser fram emot ett varmt och fint löpar-år nästa år och en ännu starkare förening.

Glad jul och trevligt nytt år!

Sidan laddades på: 0.425 sekunder