Träningsdag 10 mars

• Jonas Ö
  • Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
Mer
09 mar 2013 16:22 #117 av Jonas Ö
Träningsdag 10 mars skapades av Jonas Ö
Jag hoppas ni som är anmälda till mogondagens träningsdag är laddade för ett härligt långpass. Banan är så gott som helt snö- och isfri. Karta på banan kommer att sättas upp vid Motionscentralens entré. Det är 24 anmälda så det kommer att finnas löpare till många olika farter.// Jonas

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
10 mar 2013 05:33 #118 av Elias Z
Svar från Elias Z i ämnet Träningsdag 10 mars
Kul med så bra uppslutning
Blir en frisk tur, -14 och klarblå himmel 6.30

Mer
10 mar 2013 07:20 #119 av Charlotte N
Svar från Charlotte N i ämnet Träningsdag 10 mars
Solen värmer redan. Klockan 8.25 är det "bara" -7 i solen och varmare blir det. Perfekt för ett långpass!

Mer
10 mar 2013 18:49 #120 av Helene N
Svar från Helene N i ämnet Träningsdag 10 mars
Tack för en trevlig dag alla glada Startare. Extra kul att det var många av våra nya medlemmar från hösten och vintern som var med oss idag! Jag åkte hem mätt och belåten och med en ny geist som jag fick av er alla! Nu är det bara att träna vidare.
Extra tack till Jonas Ö och Bo A som stog bakom dagens arrangemang!

Mer
10 mar 2013 21:42 #121 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Träningsdag 10 mars
Ja, det blev en trevlig och fin dag. Var innan orolig för vädret och mina problem med händerna i kallt väder. Det såg inget vidare ut på morgonen med så många minusgrader men det blev en helt okej upplevelse ändå för min del. Tog det lugnt genomgående på passet och la mig en bit bak, för att sedan efter ca 30 min hämta in tätgruppen. Sen sprang jag med där och vände men såg att Bo A var kort bakom, så jag la mig hos honom för att hjälpa till lite och ge lite sällskap. Så det blev att jag hängde med Bo resten av tiden. Totalt kom vi ca 17 km på 1:23:46. Blåste kallt mot slutet och händerna började bli allt kallare men jag klarade mig ändå rätt bra med den biten. Solen hjälpte mycket.

Överlag en trevlig och fin dag som sagt. Tack till Bo och Jonas m.fl. som gjorde den möjlig!

Sidan laddades på: 0.295 sekunder