Onsdagsträningar på GIH

• Gabriella E
  • Författare till inlägg
  • Senior Forummedlem
  • Senior Forummedlem
Mer
09 maj 2012 19:10 #96 av Gabriella E
Onsdagsträningar på GIH skapades av Gabriella E
Vart har alla träningsglada Startare tagit vägen Idag var vi tre stycken tappra på träningen. Visserligen regnade det men när vi väl var igång med passet var det lätta vårregnet faktiskt ganska behagligt.
Jag hoppas att fler vågar/orkar ta sig ner på träningen framöver. Onsdagsträningarna har fokus på banintervaller och det är här ni underhåller/förbättrar farten som ni har stor nytta av på lite kortare lopp (upp till 10km) i sommar.
Ser fram emot att träffa ett större gäng (även om det var trevligt att träffa Johan och Johan idag) nästa onsdag

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
10 maj 2012 19:48 #97 av Stefan L
Svar från Stefan L i ämnet Onsdagsträningar på GIH
Det är klart att vi Startare ska ta oss till onsdagspassen oxå. Det har bara inte passat för mig personligen. I måndags var vi 6 st i Karlslund så där vill vi oxå öka antalet. Kom igen nu och slut upp för det handlar egentligen bara om prioritering, eller

Mer
15 maj 2012 09:24 #98 av Lisa D
Svar från Lisa D i ämnet Onsdagsträningar på GIH
Men absolut! Jag har blivit såååå kass på prioriteringar på sistone jag tänker dock ofta på att jag ska dyka upp! Vet att det inte räcker långt, men rätt som det är dyker jag upp......

Mer
16 maj 2012 20:38 #99 av Helene N
Svar från Helene N i ämnet Onsdagsträningar på GIH
Tack för trevlig träning och sällskap idag på GIH - första utepasset på banorna för mig i år, men det kändes bra och var en nyttig träning som jag är säker på ger mig förbättringar på tävlingsarenan längre fram.
//Helene

Mer
16 maj 2012 21:47 #100 av Johan Ö
Svar från Johan Ö i ämnet Onsdagsträningar på GIH
Instämmer: tack för trevligt träningssällskap! Det blev fin kvalitet i dag, med åtta snabba 600:ingar. Speciellt tack till Johan I för fin draghjälp och farthållning. Jag gjorde mitt första pass på bana sedan DM 10.000 i fjol och ser fram emot smärta i vader och baksidor i morgon.

Mer
22 aug 2012 21:31 #101 av Helene N
Återigen ett fint pass på banorna - supertusingar - ett av mina favoritpass eftersom det är så varierat och mentalt lätt!. Jag kunde faktiskt under några små delar av passet känna någon form av flow - extra tack till Edita som jag körde hela passet ihop med och som sporrade mig på ett positivt sätt!

Mer
23 aug 2012 13:53 #102 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Onsdagsträningar på GIH
Ja, det blev ett riktigt bra pass igår. Sprang visserligen en egen variant av tusingarna eftersom att jag kände mig lite stel och sliten i benen och då inte vill köra kort och snabbt. Då passade tydligen 6x1000 m med 60 s vila betydligt bättre. Trots motvind så slutade det på 3:28 i snitt, vilket var riktigt fint och över förväntan.

Mer
16 maj 2013 18:05 #103 av Helene N
Vad peppad jag blev av alla er som var nere och deltog i gårdagens pass på banorna vid Universitetet. Det var länge sedan vi var så många nere på det passet! Jag satt i det fina vädret i "sandlådan" med Måns och körde grävmaskin medan jag kastade ett öga på när ni susade förbi och jag hann även med att knäppa lite mellantider på er....så jag hade mer koll på er än vad ni kanske trodde.............Måns tyckte bara att det lät väldigt lustigt när jag sa att man skulle hoppa längdhopp i "sandlådan" - han har just fått en studsmatta hemma och förstod inte varför man skulle hoppa i sanden när det finns studsmattor............

Sidan laddades på: 0.580 sekunder