Fellingsbrovarvet 12/6

• lotta l
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
25 maj 2010 09:42 #1395 av lotta l
Fellingsbrovarvet 12/6 skapades av lotta l
Vet att jag är ute i god tid, men är det någon mer som ska springa? Jag behöver skjuts som vanligt och har lite bråttom hem.

Be Logga in ansluta till konversationen.

• lotta l
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
12 jun 2010 16:50 #1396 av lotta l
Svar från lotta l i ämnet Fellingsbrovarvet 12/6
Ibland går det bara inte men inte DNF

Mer
21 jun 2010 12:29 #1397 av Johan I
Svar från Johan I i ämnet Fellingsbrovarvet 12/6
Ja, det blev väl ett mediokert genomförenade av loppet. I helhet är jag rätt nöjd med tiden men det kändes inget vidare.

Började rätt snabbt, men ändå inget som kändes som någon direkt rusning, förutom kanske första 100 m efter start. Var väl nästan topp 5 under första km, sen fick jag se allt fler komma om som borde ligga före. Första km gick på 3:34, så kanske lite snabbt men som sagt så kändes det inte forcerat.

Sen fortsatte det väl rätt snabbt under första varvet, 5 km passerades på 19:39. Efter det började orken försvinna och det var nästan att man ville kliva av, speciellt då man hade både uppför och kraftig motvind. Förmodligen inte bara p.g.a. öppningen utan för att det allmänt kändes lite halvdant. Dagsformen var inte på topp direkt.

Andra varvet blev en pina men under tredje så började krafterna komma tillbaka något. Sen var det mest att hålla farten någorlunda okej och försöka hålla Lotta och Johan Ö bakom sig, och det lyckades ju i alla fall.

Sidan laddades på: 0.309 sekunder